Efektivní vedení schůzek
Obsah:
Seznámení se zásadami efektivního vedení porad. Představení druhů porad a obecných doporučení pro vedení porad (ve formě online, prezenční i hybridní) včetně dalších využitelných tipů (např. práce s účastníky během porady, nástroje využitelné v online či hybridním prostředí, atp.). Zaměříme se na porady již od přípravné faze, až po samotnou realizaci. Součástí workshopu bude rovněž praktická část, kde si budou moci účastníci osvojené poznatky vyzkoušet a zároveň bude prostor pro sdílení zkušeností.
Cílová skupina:
Určeno pro IL zaměstnance, kteří plánují a realizují schůzky, porady, meetingy, setkání a chtějí nastavit, budovat a posilovat kutluru meetingu v týmech.
Tato rozvojová aktivita podléhá schvalování. V případě zájmu je třeba si o ni zažádat v myFoxu na svém profilu zaměstnance (Moje složka zaměstnance), v části Rozvoj.